مقاله

شلف چوبی در کجا کاربرد دارد

شلف چوبی در اتاق خواب

از این نوع شلف چوبی می توان در اتاق خواب، برای جای گذاری لوازم تزیینی و اکسسوری ها استفاده کرد. استفاده از شلف‌هایی هماهنگ با رنگ سرویس خواب بر روی دیوار نه تنها باعث تزئین دیوار می‌شود، بلکه ظاهر زیبا و چشم نوازی نیز به دیوارها میبخشد .استفاده از این محصول در اتاق کودکان نیز فضای کار آمدی را برای جاسازی وسایل به ارمغان می آورد.

اکثرا این نوع از شلف را روی دیواری که در زیر آن تخت خواب قرار میگیرد و یا دیوار روبروی تخت خواب نصب می‌کنند که بسیار نمای زیبایی دارد.

shelf in room

شلف چوبی در فضای نشیمن

استفاده از شلف درسالن پذیرایی یا نهارخوری بسیار مرسوم شده است. در گوشه‎ هایی از دیوار ها که معمولا خالی و بدون کاربرد هستند، استفاده می شوند که هم فضا را پر می‌کند و هم به دیزاین فضای نشیمن کمک می کند.

shelf in living room

شلف در اطراف تلویزیون

استفاده از شلف در اطراف تلویزیون زیبایی و جلوه خاصی به دیوار ها در داخل خانه می‌بخشد. می‌توان از این محصولات  در اتاق نشیمن به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده کرد. یا می‌توان یک سطح تاثیرگذار بر روی یک دیوار ایجاد کرد.

shelf in tv room

شلف در کنار پنجره‌ها

از دیگر کاربردهای این نوع محصولات می‌توان به استفاده آن در دیوار های اطراف پنجره‌ اشاره کرد. شلف‌های اطراف پنجره در فضای سالن نهارخوری،اتاق خواب و یا اتاق نشیمن بسیار مناسب و کاربردی هستند. از این شلف‌ها می‌توان برای نگهداری گلدان و گیاهان طبیعی و یا مصنوعی استفاده کرد.

shelf in window

شلف در راهروها

راهروهای منتهی به اتاق‌های خواب و فضای ورودی خانه ها از جاهایی هستند که نسبت به سایر فضاها استفاده از این محصولات دیواری برای آن‌ها زیباتر و چسم نوازتر مباشند. شلف ها می توانند دیوار یک‌پارچه و خالی راهرو ها و نشیمن را سامان ببخشند و آنها را زیباتر کند. روی شلف ها را هم می‌توان با قاب عکس های کوچک،ساعت،وسایل زینتی، کتاب، تابلو، آینه، گل و … پر کرد.

shelf in corridor

شلف در اتاق مطالعه

استفاده کاربردی از شلف برای نگهداری کتاب‌ها بسیار مرسوم میباشد. می‌توان به جای کتابخانه ها از شلف های دیواری در ابعاد مناسب با فضای اتاق برای نگهداری کتاب‌ها و اکسسوری ها استفاده کرد.

shelf in Study room

برای بازدید و خرید شلف های چوبی اینجا (کلیک)کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *